Team KuoPS etsii uusia pelaajia

Laji on purjehdus,veneily,sailing,boating ja joukkueen kotipaikka on Kuopio. Joukkueeseen kuuluu 27 jäsentä ja kalenterissa on 25 tulevaa treeniä tai peliä.

Team KuoPS on Kuopion Pursiseura ry:n kevytvenepurjehtijoiden joukkue, johon kuuluu eri-ikäisiä purjehtijoita. Edustamamme veneluokat ovat Laser (Olympia-luokka), optimistijolla ja RS Feva XL. Kesäisin järjestämme leirejä, ohjattuja harjoituksia, viikkokilpailuja ja kansallisia kilpailuja. Teemme myös yhteisiä, kisa- ja leirimatkoja. Talvisin pidämme yleiskuntoa yllä monipuolisen liikunnan ja yhdessäolon merkeissä.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 10 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Team KuoPS: kokoonpano